ستارگان فوتبال
.:: Your Adversing Here ::.

کفش طلا عليه توپ طلا؛ مقايسه بکام و مسي

شايد صداي جيرينگ جيرينگ سکه بهترين موزيک پس زمينه براي ديدار دو بازيکن ثرورتمند فوتبال جهان در بازي بارسلونا و پاري‌سن ژرمن در ليگ قهرمانان اروپا باشد.

 

بارسلونا و پاري‌سن ژرمن سه شنبه شب در پارک دو پرنس پارس به مصاف هم مي‌روند؛ جايي که مهمترين نکته تقابل ديويد بکام و ليونل مسي در ترکيب دو تيم خواهد بود. هر چند ديويد بکام در انتهاي دوران بازيگري خود به سر مي‌برد اما فوق ستاره محبوب بارسلونا تازه 25 سال سن دارد و در اين مدت توانسته به اکثر افتخاراتي که يک فوتباليست آرزوي آن را دارد، برسد.
به گزارش ايسنا، با اين حال مقايسه اين دو بازيکن خالي از لطف نيست.

درآمد فوتبالي
ديويد بکام :‌ بکام در پاري‌سن ژرمن قرارداد خود را به مرکز خيريه در اين کشور بخشيده است. او کمترين حقوق باشگاه سن ژرمن را با 1.900 پوند در ماه دريافت مي‌کند و هر ماه 1 ميليون پوند از قرار داد 6 ماهه او به مرکز خيريه در پاريس تعلق مي گيرد.
ليونل مسي :‌ليونل مسي در اواخر سال گذشته قرار داد 6 ساله با بارسلونا امضا کرد. قرارداد مالي ثابت او در سال 17 ميليون پوند است. البته به اين مبلغ، بايد پاداش‌ها، مبالغ دريافتي در طول فصل را نيز حساب کرد که به چيزي حدود 34 ميليون پوند در سال مي‌رسد.

درآمد خارج از فوتبال
ديويد بکام:‌ بکام با قراردادهاي تبليغاتي گزاف با شرکت‌هايي نظير سامسونگ، H&M و آديداس در سال 28 ميليون پوند دريافت مي‌کند. او اخيرا توانسته است عنوان سفير ليگ فوتبال چين را تصاحب کند که چيزي حدود 10 ميليون پوند براي او درآمد مالي در پي خواهد داشت.
ليونل مسي: ليونل مسي که سفير يونيسف است براي شرکت‌هايي نظير پپسي، بازي هاي کامپيوتري و گابانا به فعاليت مي‌پردازد و در سال 20 ميليون پوند از اين راه درآمد کسب مي‌کند.

هزينه خالص تخميني
ديويد بکام: 150 ميليون پوند
ليونل مسي: 100 ميليون پوند

اتومبيل‌ها
ديويد بکام: بکام کلکسيوني از اتومبيل دارد اما اتومبيل اصلي فوق ستاره انگليسي، لامبورگيني گالاردو به ارزش 170 هزار پوند است.
ليونل مسي: اتومبيل اصلي اين ستاره آرژانتيني يک مازراتي توريسمو به ارزش 110 هزار پوند است.

خانه/ خانه‌ها
ديويد بکام:‌ بکام اکنون در پاريس و لندن يک خانه اجاره کرده است. او همچنين درکاليفرنيا و دوبي ملک دارد.
ليونل مسي: جديدا يک قصر شيک در يکي از مناطق عيان نشين بارسلونا خريده است. او همچنين براي اعضاي خانواده خود در آرژانتين نيز خانه خريده است.

خانواده
ديويد بکام:‌ همسر ويکتوريا بکام و پدر 4 فرزند به نامهاي بروکلين، رومئو، کروز و هارپر.
ليونل مسي : همسر آنتونلا روکوزو و پدر يک فرزند به نام تياگو که در سال 2012 به دنيا آمد.

توپ طلا فيفا
ديويد بکام:‌ يک دومي در سال 1999
ليونل مسي:‌4 توپ طلا اروپا


انجمن title=

مشاهده ادامه مطلب کفش طلا عليه توپ طلا؛ مقايسه بکام و مسي